Ženske z lepo kožo jedo to

Vsake toliko časa se mi zdi, kot da bi bilo nemogoče, da bi imela lepo, zdravo in čisto kožo. Jo želiš tudi ti? Skrivnost se skriva v živilih, ki jih dnevno užijemo!

Seared salmon, sautéed garlicky spinach, parmesan-chive cauliflower mash and blistered tomatoes for what-I-ate-last-night Wednesday! 🤗 I'm going out to dinner tonight so throwing it back to this bowl from yesterday. The combination of flavors was amazing, and and the crispy salmon literally melted in my mouth 👅I honestly think its one of the best meals I've ever made! 🤸‍♂️ – I used the new frozen cauliflower mash from @traderjoes and added parmesan, chives, and garlic for a little extra flavor 🌿👌🏻The salmon was simply seared in the @lodgecastiron with avocado oil, and the spinach and tomatoes were sautéed in the pan at the end 🍅. – Happy Wednesday, friends!! Hope you all have a wonderful night! 😘 (p.s. I have a feature in @washingtonianmag today outlining a full day of my eats. The link is in my profile, if you're interested! 💗)

A post shared by Sara (@sarafit_nf) on

1.Omega – 3 maščobne kisline

Živila z omega-3 maščobnimi kislinami niso samo dobra za vaše telo in pomoč pri dietah, temveč so bistvenega pomena za lepo kožo. Neizmerno pomagajo pri preprečevanju vnetij (kot so akne). Omega-3 maščobne kisline se nahajajo na primer v lanenem olju, lososu, chia semenih, soji ali špinači.

Vegan breakfast idea by Bianca @fitness_bianca Chia crêpes with blueberry sauce. Yummy! #vegancrepes #blueberry #breakfastinspo

A post shared by THRIVE Magazine: VEGAN (@thrivemags) on

2. Antioksidanti

Antioksidanti pomagajo pri regeneraciji kože in zlasti pri njenem razstrupljanju. Poleg tega preprečujejo nastanek vnetnih kožnih celic in toksinov. Antioksidanti so vsestranski pomočniki in naši koži pomagajo, da ostane mlada, napeta in zdrava. Še posebej veliko antioksidanti se nahaja v goji jagodah, borovnicah, temni čokoladi in artičokah.

3. Vitamin A

Za zdravo proizvajanje kožnih celic, in predvsem za zadostno zaščito pred infekcijami, potrebuje naša koža vitamin A. Z uživanjem živil, ki vsebujejo vitamin A, se naša koža krepi in zaščiti pred dražljaji iz okolja. Z vitaminom A se lahko borite tudi proti mastni koži. Veliko vitamina A se nahaja recimo v sladkem krompirju, korenju, zeleni, marelicah in bučah.

4. Vitamin C

Vitamin C je skrivno orožje proti rdečici in poškodbam kožnih celic. Prav tako spodbuja nastajanje kolagena in tako krepi vezivno tkivo. Z absorpcijo vitamina C, se lahko razvije nova, zdrava kožna plast, ki lahko na primer zabriše aknaste brazgotine. Še posebej veliko vitamina C najdemo v pomarančah, papriki, zelju, brstičnem ohrovtu in brokoliju.

I must have accidentally deleted this one… oops 🙊 It makes me really want to eat some avoooo 🥑😍#vegan

A post shared by megan | vegan | 18 🌿 (@lvlegan) on

5. Vitamin E

Vitamin E je kožni regenerator. Pomaga na primer pri bledenju brazgotin in kožnih madežev. Ob tem podpira celotno kožno strukturo. Vitamin E je v mandljih, avokadu, brokoliju in olivah.

SEO Tip💎 : Think about what someone is going to type. And put these words through your website💦 Simple ✨⠀ Image: @cosstores

A post shared by Marketing Agency For Interiors (@lovehyde_) on

6. Voda

Morda se sliši banalno: Najhuje za tvojo kožo je, če premalo piješ.Koža se izsuši in ne more delovati več optimalno, zato celice več niso ustrezno oskrbljene. Voda sama po sebi ne bo umilila aken, pomaga pa očistiti kožo strupenih snovi.  Priporočljivo je dnevno zaužiti vsaj dva litra vode!