Pred dvema desetletjema se je zgodil ck one, revolucionaren unisex koncept dišave, ki je definirala 90-a leta. odmevna oglasna kampanja Stevena Meisela z androgenima ikonskima modeloma Kate Moss in Jenny Shimizu (in še nekaterimi drugimi) je slavila zaradi svojega surovega minimalizma in ostre estetike in postala simbol kulture mladih ter izraz individualizma.
Zdaj je čas za novo poglavje v zgodbi ck one. Ck all je interpretacija novega kulturnega vala mlade generacije, ki zavrača splošne socialne norme in pravila, predsodke in meje. To je nova dišava v belem, dišava moderne fluidnosti. Kjer so meje zabrisane in kjer je individualizem v okolju sprejet. Tu je ck all.
SVEŽ. MODEREN. DUHOVEN.
Razkošna, ekspresivna in osebna dišava. Ck all je namenjen vsem svobodomiselnim ljudem, ki se nočejo ukoviriti. univerzalno čist vonj, ki slavi individualizem, samoizražanje ter na nek način uporništvo.

CK ALL 100ml toaletne vode stane cca. 55,13 €
Ck all je kreacija ikonskega parfumerskega dueta, v katerem sta slavna Alberto Morillas in Harry Fremont, ki sta ustvarila tudi originalno ck one dišavo leta 1994. ck all je nova čistost ck: bolj kompleksen, z več obrazi in več lesa. Nova vizija sodobne mladosti in moderna interpretacija svežine.
Ohranja podpis citrusov in zelenega čaja, ki sta mu parfumerja dodala hrustljavo noto paradisona, ekskluzivne tople note Firmenicha.
Zgornje note: svetla in poživljajoča mešanica bergamotke, mandarine in grejpfrutovega cveta
Srednje note: osvežujoč in čist dotik paradisona, lilije in rabarbare
Spodnje note: ambra, mošus in vetiver za ekspresivno toplino
Besedilo in fotografije PR