Dokazano: ta tri živila te naredijo še bolj lačno

Si ravno pojedla obilen obrok, pa si kljub temu še vedno lačna oziroma še bolj lačna, kot si bila preden si si privoščila slasten obed?

Internistka in dietičarka dr. Sue Decotiis, je ugotovila, da jedi, ki so polne sladkorja, ogljikovih hidratov in/ali moke »zmešajo« naša prebavila ter možgane in tako povzročijo, da sitosti naše telo še bolj hrepeni po hrani.

Sadni sokovi

Marsikdo prisega na sadne sokove in smoothije kot zdravo alternativo dnevnemu obroku. Vendar pa večini ni znano, da so ti napitki polni sadnega sladkorja, ki vsebujejo nič ali zelo malo vlaknin in proteinov. Ko spijete kozarec smoothija ali sadnega soka, drastično povišate raven sladkorja v krvi, kateri pa se žal tudi tako hitro zniža, in s tem povzroči lakoto. V kolikor nikakor ne želiš izpustiti svojega najljubšega napitka, mu dodaj žlico proteinskega prahu in tako izenači hranila.

Suši

Jaaa, prav si prebrala! Najboljša jed na svetu (no, vsaj zame), te ne nasiti, ampak ravno obratno. Seveda jemo v sušiju ribe, zelenjavo in ostale zadeve, ampak osnova pa je še vedno riž. En California roll suši je enak, kot če bi pojedla tri rezine belega kruha (za zjokat, kajne L ). V kolikor za obrok ješ samo suši, se ta zelo hitro prebavi in v tvojem telesu ne ostane nič: ne vlaknin, ne proteinov.

Beli kruh

Verjetno, da se je ta pojavil na seznamu ni nič presenetljivega, ali? Med tem ko ješ beli kruh, povišaš svoj krvni sladkor in tako z lahko pridobivaš na teži. Se vprašaš zakaj: da pridobijo belo moko, žito oluščijo iz lupine in tako zavržejo vse dobre vlaknine. Torej, če se ne moraš odpovedati kruhu, se odloči za polnozrnat kruh.