LRP – Postanite Skinchecker

La Roche-Posay poziva ljudi, da pregledajo svoja kožna znamenja v okviru mednarodne kampanje osveščanja o preprečevanju raka kože SKINCHECKER. Pionir na področju zaščite pred soncem in partner dermatologov po vsem svetu že več kot 30 let, je znamka La Roche-Posay predana osveščanju ljudi o pomembnosti zaščite pred soncem in preprečevanju kožnega raka. Skinchecker je inovativna viralna kampanja, ki se loteva preprečevanja kožnega raka z novim in sodobnim pristopom: vsakega posameznika spodbuja k proaktivni vlogi v procesu samo-pregledovanja  kožnih znamenj, tako da dobro pregledajo sebe in svoje najdražje.

Vsak tretji rak je kožni rak. Po vsem svetu se vsako leto diagnosticira med 2 in 3 milijoni nemelanocitnih kožnih rakov in 132.000 malignih melanomov. V Evropi se število obolelih za kožnim rakom veča, za 5-7% letno. Z zgodnjim odkrivanjem, so tudi možnosti za ozdravitev večje, namreč kar 90 % kožnih rakov lahko ozdravimo, če jih odkrijemo pravočasno. Čeprav obstaja jasna povezava med poznavanjem tveganj in preventivnimi ukrepi – bolj smo obveščeni, bolje se zaščitimo pred soncem –, so navade pri preprečevanju učinkov sonca še vedno nezadovoljive, kar dokazuje naraščajoče število primerov melanoma. Le tretjina ljudi po svetu pregleduje svoja kožna znamenja vsaj enkrat letno in več kot polovica prebivalstva ni nikoli pozvala svojih najdražjih, da opravijo pregled. Še bolj zaskrbljujoče pa je, da ljudje ne opravijo dermatološkega pregleda, da bi preverili zgodnje znake kožnega raka, ki so pogosto vidni s prostim očesom.

SAVE YOUR SKIN SKINCHECKER GIF DLa Roche-Posay, vodilna dermokozmetična blagovna znamka, ki jo priporoča 25.000 dermatologov po vsem svetu predstavlja novo viralno mednarodno kampanjo osveščanja »Skinchecker«, katere namen je podučiti splošno javnost o njeni aktivni vlogi pri zgodnjem odkrivanju kožnega raka. Ključna sporočila Skinchecker kampanje in iniciative #SaveYourSkin so trije nasveti, ki lahko »rešijo« vašo kožo: redno pregledovanje kožnih madežev, redna in učinkovita zaščita pred soncem s pomočjo kreme z zaščitnimi faktorji in nasveti za varno izpostavljanje soncu.

Kožni rak je edina vrsta raka, ki je viden s prostim očesom. In če ga dovolj zgodaj odkrijemo, je 90 % primerov melanoma mogoče učinkovito zdraviti. Kot dolgoletni partner dermatologov, dermatoloških raziskovalcev in vseh, ki trpijo zaradi težav z občutljivo kožo po vsem svetu, se je La Roche-Posay odločil, da nadaljuje s kampanjo v okviru katere želi v  pregledovanje kožnih znamenj vključiti več ljudi, ne individualno, ampak s skupnimi močmi. Cilj kampanje je ustvariti družbeno pobudo in spodbuditi širjenje in deljenje jasnega in preprostega sporočila: V skrbi za svoje najdražje pregleduj njihova kožna znamenja.

Preprosto kot ABCDE

S poudarjanjem enostavne kratice ABCDE, ki so jo sestavili in jo podpirajo tudi dermatologi z vsega sveta, spletna stran Skinchecker predstavlja metodo petih korakov, s pomočjo katerih lahko hitro prepoznajo morebitno težavo in jih tudi spodbudi, da čim prej obiščejo dermatologa.

  • A – ASIMETRIJA (asimetry)
  • B – ROBOVI (border)
  • C – BARVA (colour)
  • D – PREMER (diameter)
  • E – RAZVOJ (evolution)

Skinchecker kampanja je zasnovana tako, da je vse čim bolj preprosto: dovolj je en sam klik za prenos metode ABCDE (na spletni strani Skinchecker) in  en klik za deljenje s prijatelji ali najdražjimi, da bi jih spodbudili k sodelovanju v boju in pregledovanju kože.

TEDEN BOJA PROTI MELANOMU

Slovenija se letos že deveto leto pridružuje vseevropskemu projektu EUROMELANOMA DAY, katerega glavni cilj je osveščanje o pomembnosti zgodnjega odrivanja melanoma. Znamka La Roche-Posay tudi letošnje leto podpira projekt Združenja slovenskih dermatovenerologov in Teden boja proti melanomu, ki bo letošnje leto potekal od 23. do 27. maja in v okviru katerega bodo organizirani brezplačni dermatološki pregledi.

#SAVEYOURSKIN