Dieta ne deluje? Mogoče delate eno od teh napak!

Pravzaprav ste že dlje časa na dieti, ampak nekako na tehtnici ne vidite novega uspeha… Precej neprijetno! Morda je to zato, ker ste naredile eno izmed teh napak.

2Uf … pot do (osebne) popolne bikini postave po navadi ni enostavna. Da naša teža stagnira kljub dieti, pa niso le majhne  skušnjave vsakdanjega življenja (majhen košček čokoladne torte, nekaj gumijastih bombončkov ali kepica pravega sladoleda ), ampak tudi napake v prehrani, ki jih pogosto niti ne opazimo. Naslednje stvari bi morali vedno upoštevati:

Ne trenirajte na tešče – Če vaše telo ne dobi  zdrave (!) hrane, potem jemlje energijo iz mišic. In tega si nikakor ne želimo, saj nas mišice naredijo vitke!

Vsaj trikrat tedensko obiščite fitnes studio – le tako boste porabili vse ogljikove hidrate. Kajti, če ne zaužijete več hrane kot jo porabite,  telo te enostavno pretvorijo v maščobo. Zato jejte in telovadite premišljeno.

Ne samo kardio – za napeto in čvrsto tkivo so pomembne tudi mišice. Prav zato trenirajte tudi z utežmi ali lastno telesno težo, le tako bo efekt res vrhunski. In brez skrbi, po tovrstnem treningu ne boste videti kot ‘bodybuilder’ .

Prekinite rutino in ne ponavljajte dnevno enakih vaj. Ponudite svojemu telesu izziv in ga s tem pripeljite v vrhunsko formo!

3Vsekakor ne pretiravajte s treningom! Vaše telo potrebuje počitek, zato ni priporočljivo, da trenirate vsak dan v tednu. Najboljše je, da mu ponudite vsaj dva dni počitka, v katerem se bo lahko regeneriralo in napolnilo baterije.  A to vam naj ne služi kot izgovor!

Ko začutite lakoto, prvo spijte kozarec vode. Saj pogosto ne ločimo, ali smo žejni ali lačni. Če po tem, ko ste spili vodo, še vedno čutite lakoto, je čas za zdrav prigrizek. V tem primeru ne priporočamo čokolade ali drugih sladkarij. Vaše telo se bo najbolj razveselilo jajčka ali kosa mesa. Seveda pa si lahko privoščite tudi zelenjavo.

”Crash Diet ” zagotovo spada med največjo napako, ki jih lahko storimo pri hujšanju. Želja, da v čim krajšem času izgubimo čim večjo število kilogramov,  je velika in občasno tudi uspe. A tako hitro kot po navadi izgubimo težo, jo nato spet pridobimo. Razlog za to je, da naše telo med samo dieto preklopi na ”varčevalno” stanje.  Takoj, ko ponovno preklopimo na normalen prehranjevalen ritem, bo naše telo začelo polniti svoje izpraznjene rezerve. Pozdravljeni, Jo-jo efekt!

5Za to modrost ne potrebujemo študija: sadje, zelenjava in polnozrnata živila vam pomagajo izgubiti težo. Razlog: vsebujejo veliko vlaknin, ki pomagajo pri prebavi in hkrati dajejo prijeten občutek sitosti. Torej, kdor zaužije zadostno mero vlaknin, tudi ne bo tako pogosto začutil hrepenenja po določeni vrsti hrane. Seveda velja tudi nasprotno, če ne zaužijete dovolj omenjenih živil, boste pogosteje lačni in shujševalna kura bo bolj zahtevna.

 

Nikoli ne izpustite zajtrka, saj ne rečemo brez zveze, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva. Saj poskrbi, da naš metabolizem hitreje steče. S tem se prične tudi poraba maščob, ob tem ustrezen zajtrk poskrbi za energijo in s tem preprečuje nepotrebno hrepenenje po hrani. Vsekakor bi morali redno jesti, le tako boste preprečili, da je vaše telo hipoglikemično in si pogosto želi nezdrav prigrizek.