Bodi dobrodelen

L’OCCITANE že vse od svojega nastanka leta 1976 goji preproste vrednote: pristnost, spoštovanje in užitek ob uporabi. To je več kot le filozofija, je zaveza k vračanju skupnosti, ki jo uresničujejo tako ustanovitelj Olivier Baussan kot zaposleni v podjetju.

OCC_175118Zato vsako leto na svetovni dan vida prodaja milo za dobrodelnost, s katerim zbira sredstva za boj proti slepoti in slabovidnosti, ki se ju da preprečiti. Danes je na svetu 285 milijonov ljudi z okvaro vida, čeprav je kar 80 % okvar možno preprečiti. Prav zato L’OCCITANE vsako leto prodaja milo za dobrodelnost, s katerim zbira sredstva za boj proti slepoti in slabovidnosti, ki se ju da preprečiti.

49282_A1.tifLeta 2014 so z milom za dobrodelnost zbrali skoraj 140,000 €. Zbrani znesek je Fundacija L’OCCITANE namenila svojemu programu Združeni za vid (Union for Vision). Letos se akciji pridruži tudi ti in si privošči milo za dobrodelnost, obogateno s karitejevim maslom, ki kožo nežno očisti in odišavi z dišavo mehkega medu iz Provanse.

100 % sredstev, zbranih s prodajo tega mila, bo Fundaciji L’OCCITANE omogočilo sofinanciranje projektov za boj proti slepoti in slabovidnosti v Burkina Fasu.