S pomočjo teh make-up trikov boš videti še bolj privlačna

Make-up lahko dela čudeže! Mislim, da se tega zavedamo vse. A nekatere make-up poteze nas naredijo še kanček bolj zapeljive, seksi, skratka privlačne.

*Werbung Heute startete unser Tag in der Beauty und Fashion Lounge, wo ich diese wundervollen Schmuckstücke für meine Ohren bei @christ_juweliere einsammeln durfte 😍 @niclasjulien hat sie schon im Vorhinein für mich ausgesucht und absolut meinen Geschmack getroffen 😌🙏🏻 Am liebsten hätte ich mich mit dem ganzen Stand behangen 😂 Dann gab es noch ein Beautytreatment für die Haare und viel Gequatsche 🤗 Ich liebe es viele bekannte Gesichter wieder zu treffen oder auch neue Menschen kennenzulernen ☺️ Seid ihr auch so aufgeschlossen, oder eher schüchtern unterwegs? Wir gehen jetzt mit der ganzen Crew essen und dann noch auf eine Fete 💃🏼 Wir sehen uns in meiner Story 😘 _____________________________________________ #christjuweliere #ChristxFashionweek #mbfw #carmushka #blogger #fashionweek #ootd #outfit #girl #berlin #orange #sweater #earrings #face

A post shared by FASHIONBLOGGER CARMEN MERCEDES (@carmushka) on

Moč rdeče  šminke

Si vedela, da si med ovulacijo videti privlačnejša?! Vzrok je v naravi: hormonska sprememba v tem obdobju povečuje krvni pretok, zato je koža; zlasti lica in ustnice, bolj rožnata.

Znanstveniki iz univerze v Manchestru so ugotovili, da ima ličenje ustnic enak učinek. V primerjavi z drugimi odtenki šminke, je rdeča barva pritegnila največ pozornosti – in to za 7,3 sekunde prej.

Zato bi se v prihodnje večkrat morala odločiti za rdečo šminko, ki poudarja tvojo ženstvenost v vseh pogledih in je za to res čudovito ličilo!

Enotna barva kože

Tudi enakomeren ten kože igra veliko vlogo pri privlačnosti. Razlog za to je očiten: enakomeren ten kože, ki ga dosežemo z ličili, kot na primer s korektorjem ali podlago, nas naredijo mlajše. Tako barva kože kot njena struktura in enakomeren ten vplivajo na to, kako zdrave in mlade smo videti.

Chag sameach💕

A post shared by Bar Rafaeli (@barrafaelii) on

No-make-up učinek

V študiji (Quarterly Journal of Experimental Psychology)so testnim osebam v temi prikazali fotografije žensk z različno intenzivnim make-upom. Izpraševalci so morali izbrati fotografije, na katerih so ženske najbolj privlačne. Moški in ženske so v povprečju izbrali iste fotografije. Izbrali so ženske, ki na fotografijah sploh niso nosile ličil. Po tem takem je No-make-up videz odlična poteza tudi v realnem svetu in ne zgolj na socialnih omrežjih.