
Fotografijanje s fotozabava.si
Lepotne blogerke so se prejšnji teden prvič udeležile čisto pravega blogerskega dogodka, ki je združil blogerke, strokovnjake s področja bloganja in družbenih medijev ter ponudnike lepotnih izdelkov in storitev. Ob prihodu je blogerke pozdravila organizatorka dogodka Nika Veger in jim skupaj z Dvorcem Trebnik zaželela dišečo dobrodošlico. Čez dan so se odvijale poučne delavnice in predavanja, ki so jih vodili izkušeni strokovnjaki. Kako ustvariti čudovite fotogafije, ki privabljajo poglede, sta razkrila izkušen fotograf Domen Blenkuš in lepotna blogerka Ajda Sitar. Blogerke je o trikih in nasvetih kako preko družbenih omrežij doseči največ sledilcev, ki se bodo vračali k branju njihovega bloga, poučil Matej Špehar, strokovnjak na področju družbenih omrežij. Kako iz vsakega zapisa na blogu potegniti kar največ, je blogerkam svetoval Jure Doler, strokovnjak za digitalni marketing, Start-up in blog, na okrogli mizi pa so blogerke in ponudniki lepotnih izdelkov razpravljali o tem, kako uspešno in dolgoročno sodelovati s predstavniki lepotne industrije.

Fotografijanje s fotozabava.si
Najbolj zabavni del konference je bila, poleg voditelja Petra Polesa, zagotovo interaktivna lepotna tržnica, na kateri so se s svojimi izdelki in storitvami predstavile znamke Alessandro, AlpStories, Avon, Clarisonic, Curaprox, Youngblood, Le Couvent Des Minimes, Melvita, Oriflame, Philips in Vichy. Kot je idealno za prvo slovensko blogersko konferenco, je bil glavni sponzor dogodka vodilno slovensko kozmetično podjetje Afrodita, ki se je blogerkam tudi podrobneje predstavilo in za njih pripravilo zabavno nagradno igro.
Vrhunec konference pa je bila zagotovo večerna prva podelitev blogerskih nagrad opaženim v lepotni industriji Slovenian Beauty Bloggers Awards 2015, kjer so blogerke izbrale svoje najljubše znamke. Kot najboljšo slovensko znamko so nagradile Kozmetiko Afrodita, kot lepotno inovacijo so prepoznale podjetje AlpStories, za najboljši blogerski dogodek je nagrado prejel Vichy, najboljši nov izdelek je po mnenju blogerk razvil L’Occitane, za najboljše sodelovanje z blogerkami pa je bilo nagrajeno podjetje Dominur d.o.o., uvoznik znamk Catrice in Essence. Podelile so še nagrado blogerki Ani Verdnik za združitev vseh slovenskih lepotnih blogerk v Facebook skupino. Kot presenečenje pa so blogerke pripravile tudi posebno zahvalo s šopkom rož za organizatorko Niko Veger.
Če te zanima, kako so blogerke doživele prva konferenca slovenskih lepotnih blogerk pokukaj na Instagramu pod #bbmulj !

Fotografijanje s fotozabava.si