Pomahaj rosacei v slovo

Tudi ti trpiš za rosaceo? Potem ti naj povem, da si ena izmed desetih ljudi na svetu, ki jih je prizadela ta tegoba. Kar je najhujše pri tem? Veliko ljudi niti ne ve, da trpi za to boleznijo in se proti njej bori na napačen način.

Čeprav zdravila za rosaceo trenutno (še) ni, pa lahko s svojim jedilnikom ogromno pripomoreš k izboljšanju svojega stanja kože. Napačna živila še dodatno povzročijo vnetja v koži, kar se pokaže z rdečico, debeljenjem kože, rdečimi mozoljčki in razširjenimi kapilarami. Zato je še toliko bolj pomembno, da veš, katera živila so primerna zate in katerim se poskusi kolikor se da izogniti.

TEM ŽIVILOM SE IZOGIBAJ:

– Pekoča ali kisla zelenjava: paradižnik, feferoni, jajčevci, pesa, čebula, redkev, špinača, korenje.

– Živila, ki sproščajo histamin. Na primer agrumi.

– Pijače, kot so alkohol ali vroča kava in čaj, saj razširijo žile in posledično povzročajo rdečico na obrazu.

– Sladkor in škrob, saj rado povzroča mozoljčke in sta vzrok za vnetja v telesu.

– Morska hrana.

– Govedina.

– »Tople« začimbe, kot so ingver, kumina, črni poper in nageljnove žbice.

 

TA ŽIVILA DODAJ NA JEDILNIK:

 

– Zelenjavo: šparglji, buče, kumarice, sladki krompir, zelena solata, brokoli, bučke, cvetača, zelena, zeleni fižol.

– Losos: vsebuje veliko količino Omega-3, ki je odličen proti vnetju in se aktivno bori proti rdečici.

– Kozji sir: odličen vir proteinov, hkrati pa hitro prebavljiv in proti vneten.

– Nežne začimbe, kot so koromač, koriander, žafran in kardamom.

– Kurkumo.

– Ne citrusno sadje, kot je na primer mango, grozdje, lubenica, melona.

– Puranje, piščančje in ribje meso (v zmernih količinah).